Aprofitar les eines i funcionalitats que ofereixen les xarxes socials per guanyar visibilitat i prospectes a través d’accions estratègiques de màrqueting digital.

F07. Màrqueting digital i xarxes socials

0,00 

Aplicacions informàtiques per a presentacions: gràfiques d’informació

Objectius

  • Conèixer les principals estratègies de marketing digital per a pimes i autònoms.
  • Eines per guanyar visibilitat, clients i prospectes a través de les xarxes socials.
  • Identificar i construir les diferents fases necessaries per dur a terme un pla de marketing digital adaptat als recursos que es disposin.

Continguts

  • El marketing de continguts
  • Definició i implementació dels objectius de marketing digital
  • Investigació del teu públic
  • Com aprofitar les xarxes socials per fer créixer el teu negoci
  • Construeix el teu pla d’acció a les xarxes socials

Docent/s

Consultora de màrqueting Digital, ajuda a empreses i professionals a aconseguir més visibilitat i clients a través d’estratègies de màrqueting, tant a les xarxes socials com realitzant Publicitat en Facebook i Instagram.

Diplomada en Ciències Empresarials, va especialitzar-se en màrqueting, primer amb un Máster en Direcció de màrqueting (2009) i posteriorment amb dos Másters en màrqueting Digital (2015 i 2016).

A banda de la consultoría i mentoría en social media, també gestionar la publicitat a les xarxes socials de negocis digitals, i fa formació es Universitats, escoles de negoci i organitzacions empresarials sobre estratègies de marketing digital i publicitat online.

Vols rebre informació?


Subscriu-te a la nostra newsletter per estar al dia de tot