Formació pràctica i dinàmica en què s’ensenyaran els fonaments de la xarxa professional més important del món Linkedin, tant per a ús personal com empresarial, i on es donaran les pautes més importants per establir relacions comercials duradores que redundin en vendes.

Objectius

  • Conèixer la importància i l’abast de LinkedIn com a xarxa professional
  • Aprendre les bases del funcionament, la interacció i l‟abast d‟aquesta xarxa
  • Identificar els principis aplicats del social selling a través de LinkedIn

Continguts

  • Fonaments
  • Perfil professional – Funcionalitats
  • Perfil empresarial – Funcionalitats
  • Interacció + Abast (Exercicis)
  • Social Sales Index

Docent/s

Llicenciada en Administració d’empreses i Màrqueting.
Ha realitzat MBA Direcció i Organització d’empreses (UPC) i programes especialitats com MBA Emprendiment (EAE), Programa de Direcció de màrqueting i transformació digital (ESADE).
Directora de màrqueting a AT Barcelona i directora executiva a Advantage Service (actual). Imparteix formació sobre transformació digital en diferents centres i escoles de negocis: Ceina, IEBS Business School, Universitat Camilo José Cela, Elisava, ESERP, UB, Cambra de Comerç, Funiber, Foment Formació, The Valley Business School.

Vols rebre informació?


Subscriu-te a la nostra newsletter per estar al dia de tot