El customer journey és el conjunt d’interaccions que té un consumidor amb una organització en el procés de comprar o aconseguir alguna cosa. Definir i mapejar aquest viatge del consumidor permet entendre tot el procés de compra, quines són les necessitats en tot moment del nostre client, com investiga i quin tipus d’informació necessita en cada fase per a poder avançar.

Objectius

Conèixer de primera ma l’eina del Customer journey Map i com es pot aplicar en cada projecte de manera que millori l’experiència del client.

Continguts

  • Definició
  • Les 5 etapes:
    • Consciència
    • Consideració
    • Compra
    • Retenció
    • Recomanació
  • Aplicacions

Docent/s

 

Consultor especialitzat en estratègia empresarial, màrqueting digital, innovació, consolidació i creixement de les empreses.
Sóc fundador d’INNIO, StartupDayBages, Grouin, Sap Serveis, i cofundador d’Innovative Green solutions, Nexus Talent Sharing, Traster, entre d’altres.
Combino les meves responsabilitats directives amb el mentoring i la consultoria a diferents programes de l’administració pública.
Formador, conferenciant i apassionat per l’escriptura.

Vols rebre informació?


Subscriu-te a la nostra newsletter per estar al dia de tot