En l’entorn professional actual, la quantitat d’informació i les seves múltiples fonts, i la diversitat de tasques a atendre, s’han convertit en un problema de gran magnitud per a tot professional. Múltiples comptes de correu, saturació de correu electrònic, desenes de canals d’informació a considerar, interrupcions, mala organització, etc., condueixen a problemes de baixa productivitat, estrès, mala gestió de la informació, baixa concentració i finalment posen en perill les nostres prestacions com a professionals.
Hem de posar més èmfasi en les tasques a completar, dedicar temps de qualitat a la planificació, evitar mals hàbits i falta de prioritats, i tenir un conjunt d’eines simples però efectives per afrontar aquests reptes.
En aquest curs s’ofereix una metodologia concreta, basada en eines d’ús senzill, per combatre aquesta situació i augmentar el rendiment i per tant el nostre valor.
0,00 €
Aplicacions informàtiques per a presentacions: gràfiques d’informació
1. Introducció i problemàtica
2. Ús del temps i prioritats
a. Important vs Urgent
b. Establir prioritats. Sabem dir “no”?
c. Problemes de la multitasca
d. Les anti-tasques. La procrastinació
3. El mètode “Getting Things Done” (GTD)
a. Base del mètode: captura i processament d’informació.
b. Aplicació al nostre entorn
4. Mètode de gestió de tasques. Ús i posta en marxa
a. Introducció i configuració amb eines gratuïtes: Asana, Evernote, Google Calendar
b. Recomanacions pràctiques
5. Registre del temps
a. Perquè registrar el temps de les tasques
b. Posta en marxa amb Toggl.
6. Exercici final: Pla d’acció
Mònica Sabata és autònoma i emprenedora. S’ha dedicat a la direcció i coordinació de nombrosos projectes nacionals i internacionals. Ha treballat en organització, gestió, direcció, comunicació i premsa, relacions amb les institucions, negociació de convenis, gestió de subvencions, i en la participació en xarxes de moviments socials tant a nivell nacional com internacional. A més, ha gestionat i segueix gestionant equips.