La comunicació és la base de les nostres relacions tant a a la empresa com a nivell personal.
La política y cultura empresarials es comparteixen mitjançant la comunicació.
Hem de comunicar-nos externament amb els clients, internament entre tot el personal y entre els departaments pn es genera la convivència personal i el clima laboral.
La comunicació deriva del nostre perfil psicològic i nostres relacions interpersonals, dels comportaments, percepcions i actituds individuals. Millorant la nostra comunicació millorem les nostres relacions.
El llenguatge verbal, no verbal i paraverval , així com l’escolta activa conformen els quatre aspectes fonamentals així com aspectes que milloren el missatge.
0,00 €
Intrategia empresarial. Cultura i Política d’empresa. Concepte. Protagonistes.
Quines diferències existeixen entre informar, comunicar i transmetre.
Actius tangibles i intangibles.
Tècnica / tàctica. Concepte. Diferències.
¿Qui regeix el nostre llenguatge,…?…
Intel·ligència Emocional. Pensament 1 i 2.
Comportaments intra i interpersonals…
Exposar les capacitats comunicatives
Laura Moya
Soy consultora por profesión y formadora por pasión. Dicen que soy metódica, planificada y estricta, pero por otro lado sensible, empática y divertida. Diplomada en Ciencias empresariales y Turismo, tengo formación en Dirección de Control de Gestión, continué con mi formación con el Master de Dirección de Recursos Humanos y el Certificado de Profesionalidad de Formadora.