Aquest curs proporcionarà als participants els coneixements i les habilitats necessàries per desenvolupar i implementar una estratègia digital efectiva per al seu negoci, incrementant la visibilitat, l’engagement i les vendes.

Objectius

  • Conèixer la importància de tenir una estratègia digital
  • Aprendre les diferents etapes per crear una estratègia digital: atracció, conversió, fidelització i brand lovers
  • Aprofundir amb les eines digitals adequades per a cada negoci: web, xarxes socials, …
  • Crear la pròpia estratègia digital i com implementar-la

Continguts

Introducció: què és una estratègia digital i perquè és important pel meu projecte
Passos previs a la creació de l’estratègia digital tapes de l’estratègia digital: atracció, conversió, fidelització i brand lovers
Eines adequades a implementar en cadascuna de les etapes de l’estratègia i la seva interacció
Com crear l’estratègia digital i implementar-la
Creació de l’estratègia digital de cada projecte

Docent/s

Consultor especialitzat en estratègia empresarial, màrqueting digital, innovació, consolidació i creixement de les empreses.
Sóc fundador d’INNIO, StartupDayBages, Grouin, Sap Serveis, i cofundador d’Innovative Green solutions, Nexus Talent Sharing, Traster, entre d’altres.
Combino les meves responsabilitats directives amb el mentoring i la consultoria a diferents programes de l’administració pública.
Formador, conferenciant i apassionat per l’escriptura.

Vols rebre informació?


Subscriu-te a la nostra newsletter per estar al dia de tot