Conceptualitzar el networking com una forma d’aprofitar els contactes en l’àmbit comercial. Desenvolupar les habilitats de necessàries per fer un bon networking a través de tècniques i eines que ajuden a gestionar el Capital Relacional com base per la construcció de relacions comercials de valor que aportin resultats.

Objectius

  • Conèixer eines per a realitzar el networking
  • Conèixer recursos per a definir estratègies
  • Identificar el missatge a transmetre
  • Determinar correctament les eines per a realitzar el networking
  • Identificar oportunitats en un networking
  • Saber fer una presentació eficient
  • Desenvolupar una actitud proactiva envers les activitats de networking

Continguts

  • Què és el networking
  • Tipologies de xarxes existents
  • Nivells de construcció
  • Determinació d’objectius del networking: determinació d’estratègies, anàlisis AARC
  • Presentació personal: imatge personal, com construir un missatge, comunicació verbal i no verbal.
  • Els 6 graus de separació.
  • Entrenament Elevator Pich i feedback
  • Diferents tècniques de networking
  • Determinació de Conclusions
  • Definició del coworking: especialització del coworking

Docent/s

Director América Llatina de Development Systems S.A. i professor associat de la Facultat de Econòmiques de la Universitat de Barcelona.

Llicenciat en Ciències Econòmiques per la Universitat de Barcelona, PADE per IESE i amb diversos estudis cursats a França, Itàlia i USA. Especialista en el disseny i implantació de Models de Negoci amb una experiència comercial en diferents països.

 

 

Vols rebre informació?


Subscriu-te a la nostra newsletter per estar al dia de tot