Entenem que les altes capacitats són molt més que un QI elevat, entenem que les AC són un conjunt de característiques complexes que interrelacionen entre elles i que només des d’aquesta mirada integral, que inclou les seves emocions, motivacions i desig de pertinença al grup, podem atendre i acompanyar aquests nens en tots els contexts en els quals es desenvolupen.

Objectius del seminari web:

  • Conèixer els trets identificadors de les altes capacitats per una pre-detecció a l’aula: Trets cognitius, creatius, emocionals i motivacionals
  • Entendre els diferents perfils que pot presentar l’alumnat amb altes capacitats per tal d’implementar una bona estratègia educativa.
  • Conèixer models, tècniques i programes per intervenir a l’aula: Banc de recursos

Docent/s

Susana Arroyo Andreu

Psicòloga, Terapeuta familiar sistèmica per la UAB i l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau.

Vols rebre informació?


Subscriu-te a la nostra newsletter per estar al dia de tot