El màrqueting estratègic s’enfoca en el llarg termini i en la creació d’un avantatge competitiu sostenible i crear una proposta de valor per als clients, la qual cosa pot resultar en una major fidelització dels clients i majors guanys a llarg termini.

El màrqueting operatiu es refereix a les tàctiques i activitats que es realitzen per a promocionar i vendre productes o serveis.

Objectius

  • Creació de la proposta de valor del meu negoci
  • Identificació dels avantatges competitius
  • Identificació de les eines i recursos per a promocionar i vendre productes o serveis

Continguts

  • El nostre consumidor típic. Buyer persona
  • Què és un producte o servei. Beneficis versus funcionalitats
  • Elaboració de la proposta de valor
  • Estratègies de comunicació. Publicitat, Relacions públiques, Promocions, Esdeveniments, màrqueting directe, venda directa.

Docent/s

LLicenciat en Administració i Direcció d’Empreses UAB i PDD per IESE. Ha treballat en empreses multinacionals de gran consum, farmacèutiques, a més d’empreses pimes. Actualment és Director Serveis client a una agència de publicitat i assessor empresarial d’autònoms i d’emprenedors.

Vols rebre informació?


Subscriu-te a la nostra newsletter per estar al dia de tot