Preu especial de 160€ si fas aquest curs i el d’Acompanyament emocional i educatiu a l’aula. Consulta’ns
Cuidem i coneguem i els nostres adolescents des del respecte i l’empatia
L’adolescència és una etapa vital per al desenvolupament de la persona, ja que és el pont per a transgredir de l’etapa infantil a l’etapa adulta. Durant l’adolescència, es produeixen canvis físics, psicològics, emocionals i socials…es defineix el cos i la persona. Durant aquest procés es posen en joc molts aspectes de la seva personalitat, que cal conèixer i cuidar, per a garantir un desenvolupament sa i integral. Aquest curs està dissenyat per a construir llaços d’apropament, comprensió i acompanyament emocional en les diferents etapes i necessitats evolutives de l’adolescència. Coneixerem quines són aquestes etapes, des d’una mirada interna i respectuosa, i les necessitats que emergeixen en cada una d’elles (preadolescent-adolescent-jove, entre els 11-21 anys).
Curs online de 40 hores impartit en modalitat asíncrona.
80,00 €
Mòdul 1: L’Adolescència
Mòdul 2: L’adolescent al centre educatiu
Mòdul 3: El món intern de l’adolescent
Mòdul 4: L’entorn de l’adolescent
La metodologia durant el curs està dividida en 4 mòduls, on es troba una lectura, audiovisuals i documentals i documents per a veure i llegir, i poder debatre i compartir amb el grup.
Formació asincrònica amb la plataforma moodle: 36 hores + 4 hores de treball personal.
Avaluació de l’aprofitament
Avaluació de la satisfacció
Requisits de certificació
Realització i lliurament correcte de les activitats pràctiques proposades i la seva òptima aplicació a l’aula
Activitat reconeguda en resolució de data 12/06/2024 pel Departament d’Educació en virtut de l’Ordre ENS/248/2012 (DOGC 6205 de 3 de setembre de 2012).
-“Ara entenc moltes de les coses que veig i visc en el meu dia a dia amb els adolescents”
-“El curs m’ha fet veure la necessitat que els qui ja hem transitat el camí, el pont de l’adolescència, hem d’ajudar els qui ho estan fent”
-“Em confirma la meva motivació de generar espais als adolescents per expressar-se lliurement, deixar de sentir-se sols i trobar afinitat amb altres”
-“Em quedo amb la idea clara que hem de mirar cap a l’adolescència des del realisme optimista i sense perdre l’alegria, malgrat la complexitat d’aquesta etapa vital i dels temps que ens han tocat viure!”
-“El curs m’ha donat empenta i força per enfocar d’una manera encara més sistèmica i emocional l’atenció que faig a l’alumnat”.
“Felicitar a la FUMH per l’organització d’aquest curs, molt treballat quant al contingut i interessant. Documentació aportada entenedora i estructurada. Crec que en trauré molt de profit per a les meves classes”. C.V.G.