2ª Edició

La majoria d’empresaris i directors d’empreses no troben la manera de disposar d’un espai i temps de qualitat per abordar en profunditat i perspectiva la realitat de l’empresa, els principals reptes i problemes i poder definir d’un full de ruta que garanteixi un futur pròsper.

La formació posa les bases per posar llum i donar eines per abordar l’anàlisi, la diagnosi, els reptes i els plans futur d’una manera holística, complerta i pràctica. Tot amb la finalitat que l’empresa vagi bé.

 

 

Objectius

  • Eines per a millorar l’empresa en totes les àrees
  • Eines i accions per assegurar bons resultats a l’empresa
  • Confiança de seguir un pla estratègic
  • Com millorar el rendiment dels equips de treball

Continguts

  1. Com analitzar      i     diagnosticar       l’empresa      amb     quatre metodologies complementàries i pràctiques
  2. La missió, la visió i els valors: la seva importància i elaboració
  3. Les qualitats dels veritables equips de treball
  4. La fluïdesa dels processos a l’empresa
  5. La disponibilitat dels recursos materials i econòmics a l’empresa
  6. El model de negoci i la proposta de valor
  7. L’elaboració del pla estratègic
  8. Accions responsables i calendari

Metodologia

Sessions presencials en grups de fins a 12 persones. Contingut teòric i pràctic. Exposició de conceptes combinada permanentment amb exercicis pràctics i dinàmics individuals i en grup.

Docent/s

Enric Barbany. Consultor estratègic d’empreses. Amb experiència directiva en empreses de diversos sectors i en administració pública. Ex-director general d’empreses industrials, ex-director de projectes en grup editorial i ex-consultor en multinacional. Format en Enginyeria Superior de Telecomunicacions i en Desenvolupament
d’Organitzacions

Vols rebre informació?


Subscriu-te a la nostra newsletter per estar al dia de tot