Assoleix el nivell C2 de català!
Curs pensat per a tots els docents de totes les especialitats, que vulguin o necessitin assolir el nivell C2 de llengua catalana a les seves aules
El nostre curs et permetrà aprofundir en el coneixement de la llengua catalana a partir d’activitats similars a les demanades a l’examen oficial de C2.
200,00 €
Mòdul 1:
Mòdul 2:
Mòdul 3:
Mòdul 4:
Mòdul 5:
Mòdul 6:
Formació asincrònica (seguiment i acompanyament per part de la formadora) amb la plataforma Moodle i sincrònica (sessions grupals de videoconferència) amb el programa Meet.
El treball amb els materials del curs es combinarà amb dues propostes pràctiques per mòdul (una oral i una escrita) i una sessió virtual setmanal (vegeu apartats dates i horari) que combinarà les intervencions de la professora amb les interaccions entre professora i alumnes. A les sessions del mes de juliol es presentaran els sis mòduls (un per sessió) i es tancaran els cinc primers. També s’analitzaran els errors de les tasques corregides aportant la teoria necessària per conèixer la normativa que els regeix, i es resoldran els dubtes del mòdul en curs o del presentat. Per tant, durant el mes de juliol, l’alumne/a completarà una tasca oral i una d’escrita setmanalment, de tal manera que enllestirà les tasques dels primers cinc mòduls.
Durant el mes d’agost ha de fer les tasques del mòdul 6 i les activitats autocorrectives de gramàtica i lèxic. La primera sessió del mes de setembre es dedicarà a la resolució de dubtes sobre les activitats autocorrectives i al tancament mòdul 6; la segona, a l’anàlisi i comentari de les proves resoltes publicades i la darrera sessió, al tancament del curs.
Isabel Carretero Cano
Llicenciada en Filologia catalana i en Teoria de la Literatura i literatura comparada. Professora de Llengua catalana i literatura a secundària i batxillerat. Ha estat professora adjunta de la IOC de català al Graduat en Educació Secundària i preparadora d’opositors a Opos.cat a l’especialitat de Llengua catalana i literatura, i correctora de les proves de C2 convocades pel Departament d’Educació.
Avaluació de l’aprofitament
L’alumne, en finalitzar el curs, ha de ser capaç d’elaborar diversos textos, tant orals com escrits, amb solvència i correcció. Exemples de textos:
Avaluació de la satisfacció
Requisits per obtenir el certificat de la FUMH
Les formacions destinades a preparar-se per a una prova o examen oficial no estan reconegudes pel Departament d’Educació.
La professora, Isabel Carretero, ha impartit molt bé les classes. En tot moment ha respost a totes de preguntes que se li han formulat ( que han estat moltes ) i sempre ha buscat la millor manera de donar la resposta. Si era sobre el contingut del curs, buscant els exemples més apropiats per tal que s’entengués millor. També ha facilitat informació sobre qüestions de caràcter més administratiu. Té un ampli domini de la matèria.
Ha explicat amb detall els continguts del curs, les tasques a realitzar i ha corregit de forma exhaustiva les tasques presentades.
Sempre ha estat comprensiva amb les circumstàncies dels alumnes. Per exemple, malgrat enviar les tasques a l’últim moment, sempre ha procurat que les tinguéssim corregides en el menor temps possible. També ha tingut en compte els suggeriments dels alumnes.
Jordina Conill Pujol
7 de març del 2024
15 de desembre del 2023
20 d'octubre del 2023
20 d'octubre del 2023